Friday, July 24, 2015

Salam Aidilfitri ... 2015

Assalamualaikum..

Alhamdulillah, aku masih berkesempatan menyambut bulan Syawal tahun ni.. sedih terasa dengan berakhirnya bulan Ramadhan tp xdapat aku nafikan.. rasa riang menyambut ketibaan Syawal..

Sape yg xske sambut Hari Raya Puasa.. ye tak? Maybe ade tp sangat2 lah kecil bilangan nye.. n org2 mungkin ade pengalaman pahit @ sedih disebabkan hari raya tp itu bukan alasan.. then bukan hak aku untuk judge org lain.. diorg xmo sambut raya.. its up to them.. yg penting aku sambut.. hahaha

Raya thn ni.. aku sambut dgn kerja baru.. as a Maintenance Engineer @ Crisplant (M) Sdn Bhd.. hurm.. memula aku pon xtau ape scope keja aku ni sbb selama aku bekerja 6thn lepas.. aku hanya buat Turnover Documents nye job jer.. samp aku ant yg dikenali dlm bidang ni.. huyooo.. sape xbangga dgr org lain mostly client (petronas) cakap i'm one of the best.. wahaha.. kombang den.. but itu dulu.. now.. aku start balik dr bawah n try bidang baru... MANAGEMENT.. wahaha xpernah aku terpikir nk masuk ke level nih.. hurmm.. its new.. interesting but dealing with people.. arghh.. sometimes buat aku nak maki org ja.. hahaha.. 

Okla.. nnt sambung lagi.. nk buat keje plak.. (report daily xsiap lg nih... shhhh)

SELAGI MASIH ADA UPAYA.. AKU AKAN TERUS MENIMBA PENGALAMAN

Daaaaaaaa


No comments:

Post a Comment